Eerste dag - Reisverslag uit Tromsø, Noorwegen van jaffejoffer - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Tromsø, Noorwegen van jaffejoffer - WaarBenJij.nu

Eerste dag

12 Augustus 2014 | Noorwegen, Tromsø

Lief dagboek,

Ik ben gisteravond geland op Tromso. Na aankomst zijn we met een clubje van 4 met een gedeelde taxi naar ons huis vertrokken. Daar begon het grote feest - langzaam druppelde de keuken vol nieuwe bewoners vaar buitenproportioneel veel Nederlanders en Vlamingen zijn.
Verder is het hier qua weer goed uit te houden. Het zonnetje is lekker warm maar de lucht 'ruikt' op de een of andere manier echt naar noordpool. Heel bijzonder maar prettig eigenlijk.
Verder wordt het nier dus _niet_ donker. De zon gaat onder maar heel veel donkerder dan donkerblauw wordt de lucht niet. Dat is op zich wel lastig om in te slapen. Verder heb ik eigenlijk nog niet heel veel te melden. We hebben vanochtend boodschappen gedaan voor de basisbehoeften (ontbijt, koffie e.d.) en zometeen gaan we naar 'the mall' en gewoon de stad in het algemeen verkennen.

mazzel.

• 28 Augustus 2014 - 18:51

Zwamba:

je bent wel actief he op je blog ;-)